Sunday 13 November 2011

CADANGAN TUK MEMPERBAIKI KEADAAN BLOG...

assamualaikum sume.....

ari ni mood aku agk kurang baik...mgkin sbb sejak akhir2 ni aku asyik mimpi yg bukan2 je...ditambah lagi dengan masalah keluarga yg semakin ari semakin rengang...aku rasa xperlulah aku cerita tentang masalah keluarga aku kt cni kan...

    ok berbalik kepada main topic...aku rasa keadaan blog aku skg ni agak kurang memuaskan ati...mgkin bagi aku mcam ok je....tp macam mana pula pandangan korang....???seblm aku wt entri ni aku cuba sekali lagi tuk make over blog aku ni....disebbkan aku ni xpandai,jd la tunggang langang...huhu....

so harap korang yg pandai n lbh lama dalam dunia blogging ni dpt membantu aku....plz...


korang bgtau je apa kekurangan blog aku ni pada pandangan korang n apa yang perlu aku ubah supaya nampak lbh menarik....komen la di bawah ni ye....pertolongan korang sangat2 aku hargai...

ok....hrp korang dpt beri komen seikhlas ati korg ye...serius klu negatif komen pun aku terima tanpa rasa marah....

itu shj buat masa ni...tq...


No comments:

Post a Comment